معرفی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ870
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

یکی از ویژگی هایی که می توان از دیتا ویدئو پروژکتورها در مصارف تبلیغاتی و تجاری نهایت استفاده را برد، قابلیت نمایش تصاویر به صورت سه بعدی است. پخش تصاویر به صورت 3D یک نمایش واقعی و هیجان انگیز را برای شما به ارمغان می اورد و نقش مهمی در جذب مشتریان یک مجموعه دارد. از ویدئو پروژکتور های سه بعدی موجود در بازار می توان به دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ870 اشاره کرد. در این مطلب قصد داریم به بررسی کوتاهی از محصول در سایت های ایده برتر پارسیان و آوا ای وی ال بپردازیم پس همراه ما باشید.

آوا ای وی ال:

ویدئو پروژکتور نصبی سری PT-DZ870 پاناسونیک مناسب نصب در موزه‌ها، نمایشگاه‌ها، سالن‌های تئاتر و به‌طورکلی مکان‌هایی است که نیاز به فعالیت ویدئو پروژکتور به مدت طولانی است. این سری دیتا پروژکتور دارای روشنایی 8500 تا 10000 لومنی است. کنتراست ویدئو پروژکتور نصبی سری PT-DZ870 پاناسونیک 10000:1 است و ازاین‌رو قابلیت پخش محتواهای مختلف را دارد. ویدئو پروژکتور نصبی سری PT-DZ870 پاناسونیک

دیتا پروژکتور سری PT-DZ870 قادر به پشتیبانی از رزولوشن‌های HD و Full HD بوده و تصویری با جزئیات و تفکیک مناسب نمایش می‌دهد. این سری شامل 3 مدل PT-DZ870، PT-DW830 و PT-DX100 است.

بازتولید و نمایش زیبای رنگ‌ها
مقاوم در برابر گردوغبار
جزئیات و وضوح بیشتر با استفاده از فناوری Digital Clarity Processor 3
قابلیت اتصال با تک کابل DIGITAL LINK

ایده برتر پارسیان:

  • نمایش تصاویر با کیفیتی عالی!

دیتا پروژکتور Panasonic PT-DZ870 دارای رزولوشن 1920*1200 پیکسل است و به فناوری DLP برای نمایش تصاویر مجهز می باشد. این مشخصات بیانگر این هستند که تصاویر به نمایش درآمده با این دیتا ویدئو پروژکتور دارای وضوحی عالی خواهند بود و حتی جزئیات موجود در تصاویر نیز با بالاترین کیفیت بر روی پرده به نمایش در خواهند آمد. همچنین دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک DZ870 توانایی بالایی در نمایش رنگ ها دارد و تصاویری طبیعی و شاداب را به شما ارائه می دهد. در این ویدیو پروژکتور از دو لامپ 420 واتی استفاده شده و به همین دلیل تصاویر دارای میزان روشنایی قابل توجهی هستند.

  • بالاترین میزان شفافیت و درخشندگی تصاویر را تجربه کنید!

شاید بتوان یکی از مهم ترین مشخصات دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ870 را شدت روشنایی 8500 لومنی آن دانست که باعث نمایش تصاویر با بالاترین میزان درخشندگی می شود! این شدت روشنایی این اجازه را به شما می دهد تا بتوانید از این ویدئو پروجکشن بدون نگرانی از افت وضوح تصاویر، در محیط های کاملاً روشن و پُر نور استفاده کنید و از تصاویری شفاف و درخشان بهره مند شوید!

مورد دیگری که در رابطه با ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-DZ870 باید به آن اشاره کنیم، نسبت کنتراست 10000:1 آن است که به نمایش رنگ مشکی با عمق زیاد و نمایش رنگ های روشن با شفافیت بیشتر می شود. به این ترتیب سایه روشن های موجود در تصاویر به شکلی واضح و با کیفیت به نمایش درخواهند آمد.

اگر در انتخاب دیتا پروژکتور Panasonic PT-DZ870 به جمع بندی نرسیده اید، می توانید به صفحه این محصول در سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید و اطلاعات تکمیلی و جامع را از دیتا ویدئو پروژکتور مدل PT-DZ870 را کسب نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی